Muzika

Ariana Grande - 34+35 Remix (feat. Doja Cat and Megan Thee Stallion) (Official Video)

The official “34+35 Remix” music video by Ariana Grande feat. Doja Cat and Megan Thee Stallion. Listen & download here: arianagrande.lnk.to/3435remix
►Subscribe to Ariana Grande: arianagrande.lnk.to/subscribe
►Shop Exclusive Merch: arianagrande.lnk.to/shop
►Follow Ariana Grande:
www.arianagrande.com
arianagrande
arianagrande
arianagrande
►Follow Doja Cat:
www.dojacat.com
dojacat
dojacat
dojacat
►Follow Megan Thee Stallion:
megantheestallion.com
theestallion
theestallion
theestallionn
Production Company - freenjoy - @freenjoy
Director - Stefan Kohli - @photokohli
Executive Producer - Nathan Scherrer - @freenjoy
Executive Producer - Tara Sheree - @tarasheree
Producer - Aiden Magarian - @aidenmagarian
1st AD - Kenny Taylor - @kennetharnoldtaylor
Director of Photography - Gus Bendinelli - @gbendinelli
Gaffer - Jihan Casquejo - @geehanski
Key Grip - Joanna Nguyen - @jtngu
Production Designer - Tyler Evans - @rtylerevans
Editor - Nick Rondeau - @nickrondeau
Colorist - Jill Bogdanowicz at CO3 - @jill.bogdanowicz
Finishing - Company 3 - @company_3
Shot on Kodak


Official “34+35 Remix” Lyrics:
Hmm
You might think I'm crazy
The way I've been cravin'
If I put it quite plainly
Just gimme them babies
So, what you doing tonight?
Better say, "doin' you right" (yeah)
Watchin' movies, but we ain't seen a thing tonight (yeah)
I don't wanna keep you up (you up)
But show me, can you keep it up? (It up)
'Cause then I'll have to keep you up
Shit, maybe I'ma keep you up, boy
I've been drinking coffee (I've been drinking coffee)
And I've been eating healthy (and I've been eating healthy)
Know I keep it squeaky, yeah (know I keep it squeaky)
Saving up my energy (yeah, yeah, saving up my energy)
Can you stay up all night?
Fuck me 'til the daylight
34, 35 (yeah, yeah, yeah, yеah)
Can you stay up all night? (All night)
Fuck me 'til the daylight
34, 35 (yеah, yeah, yeah, yeah)
Can we stay up all night fuck a jet lag
You bring your fine ass and over night bag
Add up the numbers or get behind that
Play and rewind that
Listen you’ll find that
I want that six nine without Tekashi
And I want your body
And I make it obvious
Wake up the neighbors
We got an audience
They hear the clapping
But we not applauding ’em
Six o’clock and I’m crushing
Then it get to Seven o’clock now he want it
When it hit eight o clock we said fuck it
Forget your girl, pretend that I’m her
Come make the cat purr
Come make my back hurt aye
Making that squirt
And rain and shower and spray
Now that’s perfect baby
We don’t sleep enough but imma keep you up
If you could keep it up
Can you stay up all night?
Fuck me 'til the daylight
34, 35 (yeah, yeah, yeah, yеah)
Can you stay up all night? (All night)
Fuck me 'til the daylight
34, 35 (yеah, yeah, yeah, yeah)
Rock you like a baby
But you know I’m bout to keep you up
Welcome to my channel and
Today I’m bout to teach you sum
I can make you pop legs up like a can can
Wake the neighbors up
Make it sound like the band playing
Bitch, let me get cute
He’s about to come through
I’ve been in the shower for about a whole hour
He finna act a dog in it
So he get the bald kitty
Netflix or Hulu baby you choose
I’m up like Starbucks
3 pumps ooh
This pussy good for ya health call it super food
When I’m by myself DIY like its LTwindow
Bad bad bitch
All the boys wanna spank me left him on read
Girlfriend need to thank me
Make his toes point
Ballerina no tutu
Baby im the best
I don’t know what the rest do
Dive in the water like a private island
34 35 we can 69 it
And I been a bad girl
But this pussy on the good list
I hope that you ain't tired
We ain't stoppin’ ‘til I finish
Can you stay up all night?
Fuck me 'til the daylight
34, 35 (yeah, yeah, yeah, yеah)
Can you stay up all night? (Do you know what that means?)
Fuck me 'til the daylight (Do you know what that means?)
34, 35 (yеah, yeah, yeah, yeah)
It means I wanna 69 with you aww shit
Math class
They know what’s good

#ArianaGrande #DojaCat #MeganTheeStallion #3435Remix

Komentarai 

  1. Emily Belo

    Emily Belo

    Prieš 2 minutes

    😀😁😊

  2. Emily Belo

    Emily Belo

    Prieš 3 minutes

    😡💔💕❤❤❤❤❤❤❤💙💙💚💙💗💙💚💙💚💚

  3. Linh Nguyễn Lê Mỹ

    Linh Nguyễn Lê Mỹ

    Prieš 5 minučių

    the slumber party our poor asses weren't invited to :))

  4. Rachel Robinson

    Rachel Robinson

    Prieš 9 minučių

    i want that 69 without tekashi

  5. Alex Cuthbertson

    Alex Cuthbertson

    Prieš 16 minučių

    is this the new ari nicki and jessi coz i aint mad

  6. Loren Jessia

    Loren Jessia

    Prieš 37 minučių

    The sound 💕🌹🌺🌷😊🌞😄 The lyrics 😱💀🐱🍆💧

  7. Billie Love

    Billie Love

    Prieš 37 minučių

    N esqueçam desse hit pfvr

  8. Billie Love

    Billie Love

    Prieš 37 minučių

    Música perfeita

  9. Amanda Courtney

    Amanda Courtney

    Prieš 44 minutes

    WTF is this shit..todays music is KAKA

  10. ꧁ LazyxBøba ꧂

    ꧁ LazyxBøba ꧂

    Prieš 45 minučių

    Yooo there outfits are FIT

  11. namersongs

    namersongs

    Prieš 52 minutes

    Wow Awesome ! I think you should do this Christmas song before Janet Jackson does it (Written by the lady who wrote THIS CHRISTMAS for Donny Hathaway!ltwindow.info/market/l6yXmLSfl6pmo30/vaizdo-ra-as.html

  12. Jozel Tiago

    Jozel Tiago

    Prieš 59 minučių

    Wow ❤️❤️😍😍

    • Jozel Tiago

      Jozel Tiago

      Prieš 11 minučių

      This song always repeating in my mind like argh damn it I like this song 😍😍😍😍😍

  13. Wilson Bowman

    Wilson Bowman

    Prieš val

    Idk what songs to listen to I’ve listens to like every song-

  14. yunacosplay223344

    yunacosplay223344

    Prieš val

    Meu Deus paresse um balao requebrando 🤣🤣🤣🤣

  15. Cícera Melo

    Cícera Melo

    Prieš val

    Omggg

  16. UNKNOWN ??

    UNKNOWN ??

    Prieš val

    Yes i can 😕

  17. Meice Always

    Meice Always

    Prieš val

    This wasn’t as big as i think they thought it would be

  18. gaming fever

    gaming fever

    Prieš val

    Who Indian watch this video ❤️

  19. c00zy

    c00zy

    Prieš val

    wow cat really likes sam

  20. Sophia van Dorp

    Sophia van Dorp

    Prieš val

    Ariana is such a Queen 😍💜💙💚

  21. Jersey Conrad

    Jersey Conrad

    Prieš val

    I love this song

  22. Amelia Brough

    Amelia Brough

    Prieš val

    omg- ariana really had the vibe~ love you ariana!!:3

  23. Merlin Wonderland

    Merlin Wonderland

    Prieš val

    Dear Ariana. I have a very big request for you. But I would rather send you personally to your e-mail address. It's a request for a song for the most important person in my life for me, who unfortunately won't be with us for long and that's my mom

  24. Nalu Nalu

    Nalu Nalu

    Prieš val

    Tbh I really like the flow of doja 😍 it’s making me hear this song over and over again 🥵

  25. TRAKPOmumbo

    TRAKPOmumbo

    Prieš 2 val

    They all queens they could dethrone queen elizabeth out buckingham

  26. fg kayla

    fg kayla

    Prieš 2 val

    i love this ssoooo muchhhh

  27. San Tan

    San Tan

    Prieš 2 val

    🦅

  28. Nesrin проза

    Nesrin проза

    Prieš 2 val

    Türk yok muu🇹🇷

  29. Tanushree Chakraborty

    Tanushree Chakraborty

    Prieš 2 val

    BEST COLLAB!!!!

  30. irene sadsad

    irene sadsad

    Prieš 2 val

    imagine being ✨A R I A N A✨

  31. irene sadsad

    irene sadsad

    Prieš 2 val

    love this sm

  32. irene sadsad

    irene sadsad

    Prieš 2 val

    ariana really save me from sadness

  33. irene sadsad

    irene sadsad

    Prieš 2 val

    love this trio

  34. Dana Rabanales

    Dana Rabanales

    Prieš 2 val

  35. Irene

    Irene

    Prieš 2 val

    Damn now I want red licorice

  36. Maria Mkrtchyan

    Maria Mkrtchyan

    Prieš 2 val

    Hahaha Megan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  37. Liam Mulvanny

    Liam Mulvanny

    Prieš 2 val

    Yes

  38. Juguehade Jones

    Juguehade Jones

    Prieš 2 val

    Y love you cofee

    • Juguehade Jones

      Juguehade Jones

      Prieš 2 val

      @Isham's World kkkkkkk

    • Isham's World

      Isham's World

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  39. Ehnagy C

    Ehnagy C

    Prieš 2 val

    how does Doja even breathe in that corset-

    • Isham Francis

      Isham Francis

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  40. Jas Mo

    Jas Mo

    Prieš 2 val

    There all queens

    • quizgo 21

      quizgo 21

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  41. MELISSA WENDY GALLANT

    MELISSA WENDY GALLANT

    Prieš 2 val

    This p**ssy good for your health call it superfood👌👌

    • Any Thing

      Any Thing

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  42. Adyan uwu

    Adyan uwu

    Prieš 3 val

    doja flow is so good

    • Gr Ey

      Gr Ey

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  43. Adyan uwu

    Adyan uwu

    Prieš 3 val

    the mv is so cute :)

  44. 이벨뷰

    이벨뷰

    Prieš 3 val

    The views are 34 35

    • Gr Ey

      Gr Ey

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  45. MO

    MO

    Prieš 3 val

    2:50

    • ISHAMTV

      ISHAMTV

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  46. fastnfunky venom

    fastnfunky venom

    Prieš 3 val

    HISTORY-DELETED LTwindow-EVACUATED HOLY WATER-NEEDED

    • Isham Francis

      Isham Francis

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  47. Mirko Hucklenbroich

    Mirko Hucklenbroich

    Prieš 3 val

    Boring

    • Isham Francis

      Isham Francis

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  48. E̷s̷r̷a̷a̷ : اسہٰراء

    E̷s̷r̷a̷a̷ : اسہٰراء

    Prieš 3 val

    ltwindow.info/market/pm6PprlplbqRg4k/vaizdo-ra-as.html

  49. S0lgewd S0lgewd

    S0lgewd S0lgewd

    Prieš 3 val

    Arianas gonna look 14 till shes 70... then she'll look 15 prolly

    • Isham Francis

      Isham Francis

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  50. o h h o n e y

    o h h o n e y

    Prieš 3 val

    doja’s hair: 🦁

    • Isham's World

      Isham's World

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  51. g g

    g g

    Prieš 3 val

    😍

    • g g

      g g

      Prieš 3 val

      @Isham's World 34 35 remix is a perfect

    • g g

      g g

      Prieš 3 val

      @Isham's World no🤚🤌

    • Isham's World

      Isham's World

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  52. g g

    g g

    Prieš 3 val

    😍

  53. Stop spreading Fake news

    Stop spreading Fake news

    Prieš 4 val

    3:58 haha

    • Isham's World

      Isham's World

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  54. The Black Baron

    The Black Baron

    Prieš 4 val

    The answer is 69, you're welcome. Always glad to help with math problems.

    • ISHAMTV

      ISHAMTV

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  55. Hey kids spelling is fun !!

    Hey kids spelling is fun !!

    Prieš 4 val

    Tanked 💀

    • Enchanted

      Enchanted

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  56. Quartevois _

    Quartevois _

    Prieš 4 val

    YUH! 🔥

    • Enchanted

      Enchanted

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  57. TIANA LOUSIANA

    TIANA LOUSIANA

    Prieš 4 val

    omg this has gotta be about the BEST 3some I cud EVER envisage! ;)

    • Enchanted

      Enchanted

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  58. Joli-coeur Wouter

    Joli-coeur Wouter

    Prieš 4 val

    What a putty mouth she has.............

    • Joli-coeur Wouter

      Joli-coeur Wouter

      Prieš 2 val

      @cool dude Jesus.....

    • cool dude

      cool dude

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  59. RamboToaster

    RamboToaster

    Prieš 4 val

    He about to come through.

    • cool dude

      cool dude

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  60. LaneyTV

    LaneyTV

    Prieš 4 val

    Whenever I hear Ariana, I feel like it's always Christmas. HAHAHAHA.

    • LaneyTV

      LaneyTV

      Prieš 2 val

      @cool dude hahahaah lol thats so funny

    • cool dude

      cool dude

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  61. seiji iwaguro

    seiji iwaguro

    Prieš 4 val

    🥀Ariana Grande 🥀− 34+35 Wonderful👏👏👏🌬️ 👁️👄👁️ 💃……♫💃♪💃🎶

    • Ryan Basker

      Ryan Basker

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  62. Zac Tiwary

    Zac Tiwary

    Prieš 4 val

    Yasss! 3 black queens

    • Ryan Basker

      Ryan Basker

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  63. Mike Luke

    Mike Luke

    Prieš 4 val

    Megan lit this song on 🔥 and made it hot 🥵 🥵

    • Ryan Basker

      Ryan Basker

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  64. Leah Marie Agostinho-Sousa

    Leah Marie Agostinho-Sousa

    Prieš 4 val

    Behind the scenes!!

    • Gr Ey

      Gr Ey

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  65. Cewe Pendieum

    Cewe Pendieum

    Prieš 5 val

    Disgusting🤮🤮🤮🤮

    • Cewe Pendieum

      Cewe Pendieum

      Prieš 2 val

      The entire song talks about a horny girl😂

    • Ay To

      Ay To

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  66. Keem Basadre

    Keem Basadre

    Prieš 5 val

    doja is thiccc damn

    • Ay To

      Ay To

      Prieš 3 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  67. Leyla Aydin

    Leyla Aydin

    Prieš 5 val

    OMG!!YES The trio of the year!!!

    • Any Thing

      Any Thing

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  68. ifeanyi nwachukuw

    ifeanyi nwachukuw

    Prieš 5 val

    Till the day light.... Do you want to kill somebody's son 😂

    • Any Thing

      Any Thing

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  69. A 13 Muskaan Khan

    A 13 Muskaan Khan

    Prieš 5 val

    This is the est collab everr

    • Prince Piper

      Prince Piper

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  70. Diamond Foster

    Diamond Foster

    Prieš 5 val

    My mum says not to watch this but here we go lol

    • Prince Piper

      Prince Piper

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  71. King Cartrell

    King Cartrell

    Prieš 5 val

    Smh until I see some real shit.

    • quizgo 18

      quizgo 18

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  72. abhijeet guha

    abhijeet guha

    Prieš 5 val

    Here before 100 million views 🥴

    • quizgo 18

      quizgo 18

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  73. Yijin Fang

    Yijin Fang

    Prieš 5 val

    Under rated :’(

    • nezuko

      nezuko

      Prieš 3 val

      ha

  74. Niquan Milton

    Niquan Milton

    Prieš 5 val

    hey ariana can you start acting again i now we all want it

    • quizgo 18

      quizgo 18

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  75. Christopher Ambroise

    Christopher Ambroise

    Prieš 5 val

    Ear candy for me . I love this so much. Oh my god 34 35

    • Quizgo300 Show

      Quizgo300 Show

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  76. ShadeOluwoBooks

    ShadeOluwoBooks

    Prieš 6 val

    Can't get enough. I need more!!

    • Quizgo300 Show

      Quizgo300 Show

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  77. Reanna G

    Reanna G

    Prieš 6 val

    I love you arianna grande you inspire me so do y9u doja cat and Megan thee stallion I made a tik tok for " can you stay up all night f me till the daylight I hope you like it my account is thefam1880 I love you guys you guys inspire me

    • Quizgo300 Show

      Quizgo300 Show

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  78. Kay Trevino

    Kay Trevino

    Prieš 6 val

    Purrrr the stallion

    • Rio Lor

      Rio Lor

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  79. Kay Trevino

    Kay Trevino

    Prieš 6 val

    Okay miss doja

  80. Kay Trevino

    Kay Trevino

    Prieš 6 val

    The other girls could Neva

  81. Kay Trevino

    Kay Trevino

    Prieš 6 val

    Slayed

  82. Kay Trevino

    Kay Trevino

    Prieš 6 val

    Slated

  83. Keith Runs

    Keith Runs

    Prieš 6 val

    just saw a guy blasting this in his pickup at a stop light, windows down, singing at the top of his lungs. the little things, man

    • Touching Things

      Touching Things

      Prieš 6 val

      im laughing at ur channel 😂

  84. JustRay -

    JustRay -

    Prieš 6 val

    Ive always loved the glow up ari had. Like she was always cute, but then all of a sudden she grew up even more? Like when i think of sassy and classy, i think of ari

    • Rio Lor

      Rio Lor

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  85. Guess Who

    Guess Who

    Prieš 6 val

    They hear the clapping but we are not applauding 😂😂😂 this is dope..

    • Guess Who

      Guess Who

      Prieš 2 val

      😂😂😂😂

    • Rio Lor

      Rio Lor

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  86. It's Sprinklespiper Yt

    It's Sprinklespiper Yt

    Prieš 6 val

    Imagine seeing these people at the hotel your at…

    • quizgo 21

      quizgo 21

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  87. Laurence Goldkamp

    Laurence Goldkamp

    Prieš 6 val

    Can these women make a song that is not about porn/sex?

    • Larissa

      Larissa

      Prieš 3 val

      cry about it

    • girija kumary

      girija kumary

      Prieš 4 val

      Umm they are adults so they can do whatever they want

  88. Julliann Dequiña

    Julliann Dequiña

    Prieš 6 val

    Can't we stay up

    • quizgo 21

      quizgo 21

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  89. Julliann Dequiña

    Julliann Dequiña

    Prieš 6 val

    Queeeeeeeen😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😃😃😃😃

  90. Cinderella Man

    Cinderella Man

    Prieš 6 val

    90% of Pornstars learn something new after Doja's verse.

    • quizgo 21

      quizgo 21

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  91. Cinderella Man

    Cinderella Man

    Prieš 6 val

    Lesbian 34 35

  92. Cinderella Man

    Cinderella Man

    Prieš 6 val

    "Making That squirt" "And rain and shower and spray" ----- Doja

  93. Cinderella Man

    Cinderella Man

    Prieš 6 val

    "Can we stay up all night, Fuck a jet lag" ----- Doja

  94. Cinderella Man

    Cinderella Man

    Prieš 7 val

    Ariana Grande left the chat

  95. Cinderella Man

    Cinderella Man

    Prieš 7 val

    I never saw anybody Saying "Fuck me till the daylight" in such innocent voice.

  96. Chad Joseph

    Chad Joseph

    Prieš 7 val

    baked Alaskan here

    • quizgo 19

      quizgo 19

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  97. 8 letters 3 words98

    8 letters 3 words98

    Prieš 7 val

    The horse ruined it

    • quizgo 19

      quizgo 19

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  98. Joselito Gatchalian

    Joselito Gatchalian

    Prieš 7 val

    ....

    • quizgo 19

      quizgo 19

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  99. Arti Bhatt

    Arti Bhatt

    Prieš 7 val

    wait for MINUTE can Meghan thee at least shoot any song with no abuse

    • quizgo 28

      quizgo 28

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

  100. Hugh Janus

    Hugh Janus

    Prieš 7 val

    If you stay wet 🐴

    • quizgo 28

      quizgo 28

      Prieš 2 val

      - ltwindow.info/market/a4fcprN0mbelras/vaizdo-ra-as.html same song but worse -

Kitas